Aktuality

NÁHRADNÍ TERMÍNY PODZIMNÍCH PŘEDSTAVENÍ

8. 10. 2020

Naši milí diváci,

velmi si vážíme vaší přízně, kterou nám v současné situaci zachováváte. Dovolte, abychom Vás informovali o aktuálních změnách v programu. Všechny změny jsme se snažili přizpůsobit aktuálním možnostem, přesto se mohlo stát, že jsme některá představení bohužel zrušili bez náhradního termínu. Kompletní přehled změn naleznete níže.
Věříme, že se již brzy opět setkáme v našem divadle – zdraví a s úsměvem na tváři.
Vaše Divadlo Bolka Polívky

Vstupenky na náhradní termíny zůstávají v platnosti a není nutné je vyměnit za nové.

29. 9. MŮJ BÁJEČNÝ ROZVOD – přeloženo na 18. 3. 2021
2. 10. SCÉNY Z MANŽELSKÉHO ŽIVOTA – přeloženo na 2. 3. 2021
4. 10. POSLEDNÍ ARISTOKRATKA – přeloženo na 4. 2. 2021
7. 10. PODIVNÉ ODPOLEDNE DR. ZVONKA BURKEHO – přeloženo na 14. 1. 2021
9. 10. REVIZOR – přeloženo na 27. 1. 2021
12. 10. VĚRA – přeloženo na 5. 1. 2021 (původně přeloženo z 9. 5. 2020)
17. 10. S LÁSKOU MARY – přeloženo na 15. 11. 2020
18. 10. S LÁSKOU MARY – přeloženo na 21. 11. 2020
19. 10. MISERY – zrušeno bez náhradního termínu
20. 10. SRNKY – zrušeno bez náhradního termínu
22. 10. SMOLÍKOVI – přeloženo na 9. 4. 2021
23. 10. OSCAR PRO EMILY – zrušeno bez náhradního termínu
24. 10. PŘÍBĚHY VODNÍKA ČESÍLKA – zrušeno bez náhradního termínu
24. 10. CAVEWOMAN – přeloženo na 2. 1. 2021 v 17:00 (původně přeloženo z 21. 3. 2020)
24. 10. REBELKY – přeloženo na 30. 1. 2021 (původně přeloženo z 29. 4. 2020)
25. 10. ABY SE DĚTI DIVILY – zrušeno bez náhradního termínu
25. 10. CAVEMAN – přeloženo na 27. 12. 2020 ve 20:00 (původně přeloženo z 23. 5. 2020)
25. 10. CELEBRITY – zrušeno bez náhradního termínu
26. 10. DNA – přeloženo na 6. 1. 2021 (původně přeloženo ze 7. 4. 2020)
27. 10. KLÍŠTĚ – přeloženo na 18. 2. 2021 (původně přeloženo z 8. 4. 2020)
28. 10. HORSKÁ DRÁHA – zrušeno bez náhradního termínu
29. 10. MŮJ BÁJEČNÝ ROZVOD – přeloženo na 28. 3. 2021 (původně přeloženo z 18. 4. 2020)
30. 10. MANŽELSTVÍ V KOSTCE – přeloženo na 17. 1. 2021 v 17:00
31. 10. CAVEMAN – zrušeno bez náhradního termínu
31. 10. ŠEST TANEČNÍCH HODIN V ŠESTI TÝDNECH – zrušeno bez náhradního termínu
1. 11. KOCOUR V BOTÁCH – zrušeno bez náhradního termínu
1. 11. SRNKY – zrušeno bez náhradního termínu
1. 11. REBELKY – zrušeno bez náhradního termínu
2. 11. MINDGAME – LÍBEZNÉ VYHLÍDKY – přeloženo na 26. 1. 2021 (původně přeloženo z 5. 5. 2020)
3. 11. HRDÝ BUDŽES – přeloženo na 17. 5. 2021 (původně přeloženo z 21. 4. 2020)

DALŠÍ ZMĚNY V PROGRAMU SOUVISEJÍCÍ V EPIDEMIÍ COVID-19 BUDOU ZVEŘEJNĚNY PODLE AKTUÁLNÍCH VLÁDNÍCH NAŘÍZENÍ.

15. 11. S LÁSKOU MARY – přeloženo na 14. 12. 2020 (nesouvisí s termínem 17. 10. 2020)
21. 11. ŠEST TANEČNÍCH HODIN V ŠESTI TÝDNECH – přeloženo na 13. 2. 2021
1. 12. KLÁRA A BÁRA – zrušeno bez náhradního termínu

Pokud Vám náhradní termíny nevyhovují, je možné vstupenky vyměnit za jiné představení, nebo za dárkový poukaz, v místě zakoupení, nejpozději do 16. 11. 2020.

Vstupenky byly zakoupené přes prodejní systém GoOut. Na koho se obrátit?

Případné dotazy a požadavky související s online vstupenkami směřujte přímo na prodejní systém GoOut na emailové adrese [email protected] (včetně online platby přes službu Benefit Plus).

Vstupenky byly zakoupené v pokladně divadla. Na koho se obrátit?

Veškeré vstupenky zakoupené v pokladně je nutné řešit osobně v pokladně. Nezapomeňte mít s sebou původní vstupenky. Pokladna divadla je z důvodu vládních opatření do odvolání uzavřena.

Vstupenky byly hrazené fakturou nebo přes službu Benefit Plus. Jak postupovat?

Při platbě vstupenek fakturou kontaktujte obchodní oddělení divadla (Jakub Adámek, [email protected]). 
Při objednávce nebo platbě kartou Benefit Plus na pokladně divadla kontaktujte obchodní oddělení divadla (Eva Šimková, [email protected]).

Představení bylo přeloženo na náhradní termín, ale termín mi nevyhovuje. Jak postupovat?

Vstupenky můžete vyměnit za jiný termín zakoupeného představení, jiné představení nebo vám bude vstupné v místě zakoupení vráceno na dárkový poukaz. Vstupenky zakoupené v pokladně divadla je nutné řešit osobně v pokladně, vstupenky zakoupené online je nutné řešit přes prodejní systém GoOut na emailu [email protected].
Pokladna divadla je z důvodu vládních opatření do odvolání uzavřena.

Představení bylo zrušeno bez náhradyJakým způsobem se řeší kompenzace?

Za vstupenky zakoupené online přes prodejní systém GoOut Vám bylo vstupné vráceno automaticky na dárkový poukaz s platností dva roky. V případě bližších dotazů kontaktujte prodejní systém na emailu [email protected].
Vstupenky zakoupené v pokladně divadla je nutné řešit osobně v místě zakoupení. Po předložení platných vstupenek Vám bude vráceno vstupné v plné výši na dárkový poukaz, který můžete libovolně uplatnit na pokladně divadla nebo online s platností jeden rok od jeho vystavení.

Omlouváme se za komplikace. Divadlo Bolka Polívky